AINNOVAS dokumentation, erbjudande och tips
När vi bygger en chatbot till er så bygger vi med färdig mall hos den leverantör som vid tillfället har marknadens bästa betyg. Allt som behöver göras då är att träna den på era företagsdata med de funktioner som ni vill ha inbyggda i en väl fungerande kundtjänst.
En ren kundtjänstchatbot går lätt att bygga som endera text, ljud eller som avatar. Som ljud och avatar är dom dock onödigt dyra och vi tror inte heller det är det era kunder önskar i dagsläget. Alla gillar inte AI så många gånger finns det andra smarta saker att göra än att bygga en chatbot för att förenkla för både din kund och ditt företag. Vi ligger lite dyrare än andra för själva byggandet av din chatbot men det beror på att din månadskostnad vid överlämnandet bara blir ca 200 kr och du får en kurs i hur du själv enkelt kan uppdatera den vid ändringar och hur du själv kan se och analysera de interaktioner som chatboten gör med dina kunder.
Den vi själva använder är ett experiment att helt utan mall bygga en kombinerad kundtjänst, en extra hjärna och med fler uppdrag än så. Därför går det mesta åt pipan på den men vi behöver träningsdatan på hur användare interagerar och tycker det är så otroligt kul att att bygga saker från grunden. Den här är dock än så länge den mest opålitliga i AI världen som skapats men lyckas vi med denna så kan vi lättare hjälpa gamla människor med dåligt minne i längden. Webbappar kan se otroligt olika ut och den riktiga magin sker när du själv bygger din egen, chatbotar kräver databas som back end, kanske inte nödvändigtvis men då går hela idéen med att ha en chatbot i stöpet.